Thursday, September 14, 2006

Op naar de Design Academy! Om daar een aantal uren in de bieb te zitten en proberen heel veel info te krijgen over de onderwerpen die ik in mijn hoofd heb. Eerst nog even achter de PC gezeten en informatie over rood haar opgezocht en uitgeprint, om later door te lezen. Want het lijkt me toch wel heel erg leuk om daar iets mee te doen.
Ik had een nieuwe dummy gekocht, speciaal voor het afstuderen, dus ik ging na wat er allemaal in moest komen. In ieder geval de ideeen die ik als eerste had. Dus die schreef ik even over. Toen zag ik daar iets staan wat ik eigenlijk al heel snel weggeschoven had, maar wat mij nu toch wel heel erg leuk lijkt: "telefoonboek/woordenboek." Het zijn altijd prachtige boeken, efficient vormgegeven, en vol informatie op gerangschikte volgorde. En eigenlijk gebruiken we ze niet meer omdat we nu alles via het internet doen. Zijn ze waardeloos? Ik vind van niet! Kunnen we er iets mee doen zodat ze functioneler worden? Of kunnen we een eerbetoon aan ze geven? Ze worden zeker nog gebruikt, maar de snelle jongen en meid kijkt al gauw op internet. Tijd om hier een aantal dingen over uit te zoeken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home