Wednesday, September 20, 2006

Vandaag de tweede bespreking van het afstuderen gehad. Erg intensief. Kom je met je verse, nog niet helemaal uitgedachte ideeen, en dan vuurt iedereen vragen op je af van welke richting je op wilt, hoe je het aan wil pakken en wat je uitgangspunt is. Moeilijk moeilijk, maar het werkt zeker verhelderend. Het verbaasde me dat iedereen het idee om iets met rood haar te doen zo leuk vond. Ik had meer zelf het idee dat dat nog een beetje makkelijk gekozen was. Maar ik vind het wel heel leuk, dus ga er zeker mee verder.
Met de data moet ik nog even wat verder worstelen. Ik moet inderdaad een manier vinden, of iets wat ik leuk vind om te ordenen, of verder uit te pluizen, of uit te diepen. En dan kijken wat er uit komt.
En mijn portfolio ga ik heel goed ordenen, en dan komt er vanzelf wel een vorm naar voren drijven dat mijn richting is, of welke kant ik op moet gaan. Gaan we morgen mee beginnen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home